Все більше абонентів КП «Кривбасводоканал» вирішують свої питання дистанційно
1 березня до Центру обслуговування абонентів КП «Кривбасводоканал» звернулись 274 абонента. Цього разу переважна більшість питань, що хвилювала споживачів, стосувалась нарахувань за послугу водопостачання та водовідведення (59%) і оформлення технічної документації (24%). До Центру обслуговування абонентів надійшло 179 дзвінків, особисто завітали до Центру 80 криворіжців, ще 15 – отримали консультації фахівців через Інтернет. Шановні криворіжці! … Читати далі Все більше абонентів КП «Кривбасводоканал» вирішують свої питання дистанційно
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити